Search This Blog

kura-kura saya

Tuesday, September 28, 2010

Roda kehidupan




Bak kata orang hidup ni macam roda , kadang di atas kekadang di bawah, skunk aku berada di fasa bawah dan sedang cuba tuk naik ke atas.... kegagalan tekadang akan menjadi manis apabila melaluinya dan berjumpa dengan kejayaan kejayaan.



Pada pandangan aku, manusia akan bertindak apabila btol2 tepaksa, contohnya seberang sini ade orang nak bakar kiter so ape yang perlu kite buat???

tunggu orang selamatkan kiter? hopefully ade la .. jika xde.. x payah amik risiko lompat saja ke seberang sana.

aku perlu bangkit.. once aku bangkit... keyakinan turut datang bersama....
sebenarnya kunci kejayaan itu ade dalam diri masing2.. samada kite jumpa atau x... tuk jumpa perlu la kita mencarinya....


ops x reti lagi la nak adjust gambar cne... biaq p la. dulu...

No comments:

Post a Comment