Search This Blog

kura-kura saya

Friday, October 8, 2010

kejakunanku pasal komputer....

Semalam aku tido dalam kul 3 pg..cbok duk cari freeware... tetiba teringat yang aku ni seorang yg sangat jakun pasal computer sewaktu matrik dulu. kat sekolah dulu ade la makmal komputer yang aku masuk x sampai 5 kali sepanjag persekolahanku... ini jenis komputer y aku maksudkan






lpas spm, aku masuk matrik.. kat sane ade 1 subjek yang dinamakan sains informatik..aku mengambil subjek tu sem 1...
  • 1st kelas " awk cne nak on?" ku bertanya kepada kawan sekelas y berade di depan..

(tu ade butang yang bulat kt belah kanan..)

" mane??? 0oo.. ok.."

  • 2nd class.. cikgu" hari ni kita akan belajar nak guna microsof word..."

...................

ani! da siap ke, kak.da(kawan) nak balik da ni...

............ dak agi k.da tolongtaip.... ore taip lambat la....

ok la... nak masuk gambar pe ni?

ikut r... thanx k.da...

  • p cc.... nak blaja buat emel + frienster.... "akin(rumate) mne huruf A ni?"... keypad die xde huruf la...

hang ni... ni...

P/s time kat aku punyer bahgian chat x btol...

No comments:

Post a Comment