Search This Blog

kura-kura saya

Friday, October 15, 2010

Friday, October 8, 2010

kejakunanku pasal komputer....

Semalam aku tido dalam kul 3 pg..cbok duk cari freeware... tetiba teringat yang aku ni seorang yg sangat jakun pasal computer sewaktu matrik dulu. kat sekolah dulu ade la makmal komputer yang aku masuk x sampai 5 kali sepanjag persekolahanku... ini jenis komputer y aku maksudkan






lpas spm, aku masuk matrik.. kat sane ade 1 subjek yang dinamakan sains informatik..aku mengambil subjek tu sem 1...
  • 1st kelas " awk cne nak on?" ku bertanya kepada kawan sekelas y berade di depan..

(tu ade butang yang bulat kt belah kanan..)

" mane??? 0oo.. ok.."

  • 2nd class.. cikgu" hari ni kita akan belajar nak guna microsof word..."

...................

ani! da siap ke, kak.da(kawan) nak balik da ni...

............ dak agi k.da tolongtaip.... ore taip lambat la....

ok la... nak masuk gambar pe ni?

ikut r... thanx k.da...

  • p cc.... nak blaja buat emel + frienster.... "akin(rumate) mne huruf A ni?"... keypad die xde huruf la...

hang ni... ni...

P/s time kat aku punyer bahgian chat x btol...

Thursday, October 7, 2010

Human tends to read.....


sejak 2 3 hari ni aku terperasan makin ramai orang pakai t-shirt dengan pelbagai jenis tulisan ...
kadang aku x kisah orang pakai baju corak pe.... tapi bile dah tertulis aku menjadi tertarik untuk membacanya... sebenarnya kita ni sangat rajin membaca ..tapi membaca benda yang simple2.. tapi as a student. aku tak suka membaca .. har3... that's why subjek yang memerlukan hafalan... sangat teruk...




Tuesday, September 28, 2010

Roda kehidupan




Bak kata orang hidup ni macam roda , kadang di atas kekadang di bawah, skunk aku berada di fasa bawah dan sedang cuba tuk naik ke atas.... kegagalan tekadang akan menjadi manis apabila melaluinya dan berjumpa dengan kejayaan kejayaan.



Pada pandangan aku, manusia akan bertindak apabila btol2 tepaksa, contohnya seberang sini ade orang nak bakar kiter so ape yang perlu kite buat???

tunggu orang selamatkan kiter? hopefully ade la .. jika xde.. x payah amik risiko lompat saja ke seberang sana.

aku perlu bangkit.. once aku bangkit... keyakinan turut datang bersama....
sebenarnya kunci kejayaan itu ade dalam diri masing2.. samada kite jumpa atau x... tuk jumpa perlu la kita mencarinya....


ops x reti lagi la nak adjust gambar cne... biaq p la. dulu...

Tuesday, September 21, 2010

rase nak menulis semalam tpi komputer said malware found.. ape tu??? biaq p la...


lamo banor x menulis.... aku pon da xtaw taw skang aku ckap loghat pe....

semasa cuti raya aritu banyak aku tpikir idea tuk post kat cni... skan da lost so... i need some time ... enjoy je la video ni dulu...

Saturday, August 14, 2010

Monday, June 28, 2010

bowink.........................






sapa tahap nak mutoh.... praktikal of praktikal...